måndag 5 januari 2009

Sist time!

fin svengelska föresten ;)

Nu har jag gjort sista dan på Mårtas livsmedel AB (eller som i folkmun ICA Mårtas eller bara Mårtas) för de vet väll alla var de är? inte de som inte varit i Leksand iaf. Får se vad de är för någon som köper upp de där stället.

Får man se om man kommer dit då eller inte beror på ju om man får jobb eller inte.

men de visar sig först ska man ha praktik vilket isäg just nu känns lite läskigt men är lite av ett kontollfreck i vissa sammanhang.


När jag kom hem sa min bror i en bisats "jag måste till biblioteket" och då kom jag på FAN oxå jag skulle ju förläng lånet på böckerna, den 3:e. aja gick in och gjorde det direkt iaf, men har nu en skuld till Härnösand kommun på hela 36kr, får se till att bli av med den när jag kommer upp.



Vad har alla andra lediga gjort idag?


krama

1 kommentar:

saffecool sa...

Nu gäller det bara att jag kommer ihåg att gå till biblioteket. ;)