tisdag 6 januari 2009

Bra start not

Kom till min student lya halv sent igår. tror du inte en av grannarna satt upp lappar om att alla lägenhetförråd vad uppbrutna (arg man kan bli) så ner och kolla om nått är borta. som tur är kan jag inte se att nått spec är borta iaf inget jag kan komma på. nu blir de bara kartoner som får förvaras där. 

tillråga på allt så lyste inte mina ljusstackar när jag kom hem som gått på timer. skumt men när jag kolla på timen gick den rejält fel. ok då var de de som var fel. trodde jag ja. 
när jag tog bort timen lyste dom inte alls iaf :S kanske nån lampa som är paj, men orka inte kolla de dom ska ju ändå ner nu.

sen idag började skolan igen. lite segt. men de gick, vi drog avloppsrör från ett sk badrum. klurigt eftersom de var trångt men vi lyckades så nu är de bara "badrummet" kvar hoppas vi hinner klart på fredag.


Vad har hänt hos er idag? 

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Var det tjuvar som brutit upp alla lås eller var det bostadsförmedlingen? Man ska aldrig ha värdesaker i en källare eller vind, det är farligt, dock känns det dumt att ha kvar värdesaker om man ändå vill gömma undan dem:P