fredag 9 januari 2009

Mystiska Rekomendera Brev

Tjo!

De är tydligen fredag kväll, och jag sitter här och tänkte skriva ett inlägg till er.

Idag jobbade jag själv efter som Jonas var borta.
Rätt skönt att jobba helt själv, man får fundera och lösa de helt själv med viss handledning av läraren men han ska väll göra nått oxå ;)

Jobbet var att installera en diskbänksblandare i ett labb i Maskinhallen (se så fint)



Senaste nytt om inbrottet, nu har dom svetsat hängare för hänglås till dörren in till förrådet, så nu kan ni som bröt er in gå och dra nått gammalt över er. HAHA

När jag kom hem och kolla genom posten var de en avi med ett rek i, tänkte vad är detta?
så traska till OKQ8 och hämta det var hyresvärden som tala om att att de skulle höja hyran från 1 April. vavt jag skratta åt det, då skiter jag vad de är för hyra här, men tack en då:P



Händer hos er?

Inga kommentarer: