tisdag 16 oktober 2007

Dag?

Idag skulle jag nog ha stannat kvar i sängen.
efter frukost hade jag lite tid över så jag tänkte tömma kameran på bilder (dvs lägga över dom på datorn) detta misslykades jag med totalt, då jag markerade dom och tröck självsäkert på "Delete" knappen!

AJ FAN!

men när jag kom hem lyckades jag rädda några av bilderna, som lyckligtvis var dom jag helt ville ha tillbaka, nån gång ska man ha tur också!

men men, iskolan var det sån här totalt meningslös dag.

kl 8:00-ca 9:00 Teori
kl 9:00-12:30 "Självstudier" och lunch*
12:30-ca 16:00 Två studiebesök utan gott fika!


*) lunchen blev jäkligt god, dvs buffé på kajutan/olerys.

Efter avslutad skoldag blev det runda på stan först med Sandra sen själv. resultatet blev en halsduk och ett par handskar.



/Xol

Inga kommentarer: