torsdag 25 december 2008

Över...

då var de här julen över eller?


de beror på vem man frågar, frågar man traditionen så började den igår kl 18, och fortsätter till 13ondan. men de tycker jag inte har tröttnat på sånt med jul. så för mig är julen över. men kaoset på ica lär vara kvar imorn. men soft att ha 2 timmar på sig att ladda varor innan kunderna kommer normalt är de ju 1 eller ½ timme innan öppning man börjar :P men inget mig emot. jag får pengar och imorn är de mycket 100% ob :D


här hos er då??????? (om nån läser)

3 kommentarer:

Anonym sa...

så det är ica du jobbar på när du är hemma under helgen :)

Anonym sa...

så det är ica du jobbar på när du är hemma hos dina päron :)

Anonym sa...

Haha jo då det är normalt :P haha, jag vet att det är stress när man jobbar på ica. :P haha det var väl i oktober någon gång men orka bry mig han är ett minne blott. usch i hate him ! ;D