torsdag 13 december 2007

vänner...

vissa dagar börjar man fundera vilka vänner man värkligen har och vilka som vara är ren utfyllnad på bekantskapslistan. tänker jag tillbaka bakåt på livet (hitils) har jag nog inte haft nån kompis som kontakten har funnits kvar efter skolbyten, osv. vad beror de på. vist finns de personer som har och betyder mycket, men nån riktig "bästis" har jag aldirg haft iaf inte som man träffar IRL dagligen(ofta), varför då kan man undra, jag tror de handlar mycket om oflyt, man träffar männsikor i en viss ordning och jag har träffat dessa i fel ordning.
sen är de ju tråkigt nu när den kompis man gillar mest i stan är på LIA och man inte träffas på länge.
men har en som betyder mycket för mig men tyvärr träffas vi inte så ofta i IRL, har träffats 2 ggr på 1 år, om sverige varit mindre hade vi träffats oftare



/XOL

nu är de (h)jul igen,
nu är de (h)jul igen
sa han som låg under tåget

Inga kommentarer: